Wednesday 18 July 2007

Vista Crap

Today daddy is having so much problem with his Vista lappy, the internet connection has been off and on so many times that I am sure daddy is going to downgrade the OS to XP instead of Vista. Anyway today Grand Auntie Pearl and Grand Uncle Andy arrive and staying with us for 2 nights. They are going to watch The King And I musical at Istana Budaya tomorrow with granny and granpa.

Mommy did not manage to take any photos of me with either Grand Uncle Andy nor Grand Auntie Pearl, but tomorrow daddy will definately take some.

Mommy wrote another blog in thai, here it goes,

"เมื่อตอนบ่ายวันนี้หลังจากที่ป้อนนมเอรีนไปได้ซักพัก เอรีนก้อปล่อยระเบิดออกมาชุดใหญ่ๆ ในระหว่างที่กำลังจะเอาผ้าอ้อมไปทำความสะอาดนั้น เกิดไปเห็นเหมือนมีเลือดปนอยู่ในอึเหลวๆด้วย แต่มีแค่นิดหน่อย แบบว่าถ้าไม่จ้องใกล้ๆก้อแทบจะมองไม่ออกเลย น่าตกใจมาก คิดว่าเป็นอะไรอีกละเนี่ย เลยโทรหาโลนว่าจะเอายังไงดี โลนบอกเดี๋ยวกลับมาบ้านเลย ซักพักเราก้อมาคิดๆดูว่า เอรีนดูมีความสุขดี ไม่มีไข้ ไม่มีปัญหาเรื่องการป้อนนมเลยซักนิด เลยโทรบอกโลนว่าไม่ต้องกลับบ้านมาก่อน รอดูอึอีกครั้งหนึ่งว่าจะมีเหมือนเดิมหรือเปล่า เฮ้ออออ

วันนี้ตอนเย็นลุงกะป้าโลนมาที่บ้าน พักสองคืน พรุ่งนี้คนมีอายุจะไปดูละครเวทีเรื่อง
The King and I กัน ตั๋วดูไม่ใช่ถูกๆ เสียดายเงินแทนละ โลนก้ออยากจะไปดูกะเค้าด้วย แต่จะไปได้ไง แล้วใครจะดูเอรีนล่ะ อีกอย่างถึงเราจะไปดูก้อคงเสียดายเงินเปล่าๆเพราะคงไม่รู้เรื่องสักเท่าไหร่ ดูในแผ่นหนังก้อน่าจะพอแล้ว คิดๆแล้วก้อคิดถึงละครน้ำเน่าบ้านเรา ตบกันไปมา สนุกกว่าเป็นไหนๆ เมื่อวานคุยกะพี่แอน บอกว่าจะส่งละครไทยมาให้ดูแก้เครียด ต้องขอขอบคุณเอาไว้นะที่นี้ด้วยน่ะค่ะ

พรุ่งนี้ถ้าไม่ขี้เกียจ จะเข้ามาอัพเดทใหม่น่ะ
ปล เบื่อคนแถวๆนี้อ่ะ อยากกลับบ้านแง้ววววว"

Mommy also got concern about my stool colour as it turn green today with little reddish spot, will have to monitor for the next few days.

Some photos taken today (while I was watching my first animation Finding Nemo),




Click here for slideshow.

Today's Movie - Shooter (second half)

No comments: